malinrickle.blogg.se

Bye Bye Byron Bay!

Kategori: Allmänt

Sista dagen i Byron idag, ikväll hoppar jag på bussen som tar mig tillbaka till mitt älskade Sydney och mitt älskade BONDI!! Najsbajs! Vaknade för drygt 1 timme sen eftersom jag var tvungen att packa och checka ut innan 10.... Lite smådrygt eftersom min buss inte går förrän 17.25 och jag har inget rum att hänga medan jag väntar. Så ja, kollade bio igår med Sarah och sen gick jag bara och la mig, somnade rätt så snabbt. Vaknade vid 4.30 av att Ryan ringde mig lite halvt på kanelen så gick ut och pratade med honom i en dryg timme. Saknar honom jättemycket så att höra hans röst hjälper väldigt mycket! Ett år till tills vi ses igen... Det fixar vi, eller?

Anyways, idag ska jag bara typ.... Jag vet inte. Strosa runt i stan, kolla läget, käka frukost och lite sånt. Det är molnigt här idag så det blir ingen beach för min del! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: