malinrickle.blogg.se

SURPRISE!'

Kategori: Allmänt

Nu kan jag äntligen avslöja den stora hemligheten som alla förutom mamma och Vera visste om.... JAG SKA STANNA ÖVER JUL! Mamma trodde jag skulle åka hem idag, 18 december, för det var då jag egentligen skulle åka hem. Bokade om biljetten så jag kommer hem i januari men det visste inte mamma om! Haha hennes min när jag träffade henne! Dom va inne i en affär och shoppade så jag bara gick in och sa hej som absolut ingenting. Så jäkla roligt! Massa glädjetårar och kramar och leenden överallt! 

Anyways, mötte upp familjen igår efter att ha spenderat 14 timmar på bussen från Byron, 7 timmar på flygplatsen och sen 1,5 timme på flyget. Gick tillbaka till Davids lägenhet efter att jag överraskat dom och lämnade av mina saker, duschade av mig och sen gick vi och käkade middag. Efter middagen gick vi hem och kollade på Zoolander, en av dom roligaste filmerna någonsin! BLUE STEEL! Somnade rätt så tidigt igår, var trött efter allt resande hit och dit. Vaknade vid 9.30 idag, gick med Vera till parken, käkade lunch och sen gick jag mamma och Vera runt på stan en stund. Är tillbaka i lägenheten nu och bara softar, familjen är rätt trötta pga jetlag så vi får se vad som händer ikväll! 

I LOVE YOU



Kommentarer


Kommentera inlägget här: