malinrickle.blogg.se

Surprise surprise!

Kategori: Allmänt

Vem är tillbaka i Sverige?? MALIN ÄR!!!! Hehe tadaaaaaa, vad hände där? Jo såhär är det, jag åkte från Australien måndag kväll och landade i Sverige under dagen igår. Johanna var snäll nog och hämtade mig på flygplatsen, tårarna bara rann när jag såg henne! Hon stod där med en fin skylt som hon hade gjort och med Marabou choklad, hur snäll syster har jag lixom inte?! vi styrde bilen mot grillen och överraskade mina gamla kollegor och jag åt pommes med BEA!! Har inte ätit bea sen jag åkte till Australien så det satt fint i magen. Senare på kvällen åkte Johanna iväg till sin nyårs fest och jag stannade hemma, duschade av mig efter den långa resan från andra sidan klotet och sen körde jag iväg till Jespers hus för att överraska alla mina vänner! Knackade på och gick in och alla bara stirrade på mig, dom trodde inte på att det faktiskt var jag som stod där. När polletten väl föll ner och dom insåg att det var jag fick jag massa kramar och pussar, härligt att träffa alla igen efter en så lång tid! Runt 10 åkte dom till Köpenhamn så då körde jag hem och somnade i soffan. Vaknade vid 2 och ja, sa gott nytt år till mig själv och sen kunde jag inte somna om... Sunkigt, så jag satt bara och kollade film sen körde jag och hämtade Johanna och vicky vid 4 snäll som jag är.

Nu ligger jag här i sängen klockan 10.16 på dagen och har fortfarande inte sovit.... Jävla jetlag, dra åt helvete!



Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej!

    Jag hittade in på din blogg genom att googla mig själv. Jag heter Malin Rickler, men kom bara till " Malin Rickle" då jag stannade upp eftersom jag hittade din blogg. Tyckte det var lite roligt att vi heter nästan precis samma sak! Var bara tvungen att skriva en kommentar, hehe.

    /Malin

    2014-04-14 | 20:11:14
    Bloggadress: http://www.xn--njesgalaxen-rfb.se/saraochmalin/

Kommentera inlägget här: