malinrickle.blogg.se

Skummaste brännan ever

Kategori: Allmänt

Idag har varit en riktig slappedag! Gick till stranden vid 11 imorse med Jana och Marcus och låg där till 2 drygt. Solen stekte på, vattnet var varmt men ändå svalkande och allt var bara soft. Efter stranden gick jag och Jana och köpte lite mat, lagade maten och sen gick jag in i mitt rum och kollade film och somnade till igen! Haha jag vet inte varför men hur länge jag än sover på nätterna sover jag alltid nån timme på eftermiddagen. Särskilt efter jag har varit på stranden, då somnar jag alltid. Blir typ trött av att ligga på stranden men jag gör ju inget så hur kan jag bli trött?! 

Aja, vaknade för ett tag sen så ska snart laga lite mat och sen gå och köpa öl och börja dricka. Ett gäng som jag känner från Sverige är också i Byron så dom ska komma till mitt hostel så ska vi förfesta här och sen dra ut någonstans. Kommer säkert bli svinkul! Eller ja, jag hoppas det även om förkylningen fortfarande sitter i litegrann..

På tal om absolut ingenting, när jag vaknade efter min lilla snooze så insåg jag att jag har fått den skummaste brännan någonsin på mina fötter! Haha det ser så konstigt ut! Det går lixom upp lite på benet och ja, svårt att förklara så här kommer en bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: