malinrickle.blogg.se

Söndagen jag kommer ihåg

Kategori: Allmänt

Igår kommer jag faktiskt ihåg vad vi gjorde! Jag och Daniel gick upp vid 11, chillade hemma och sen mötte vi upp resten av gänget i lägenheten runt 1. Vi öppnade lite paket med familjen och sen körde David och mamma Ruby till flygplatsen för hon skulle fira jul i Brisbane med sin mamma och den delen av familjen. Medan dom var borta blåste jag, Vera och Daniel ballonger och lite sånt för att överraska mamma och David på deras beöllopsdag. Vera gjorde en jättefin skyllt, vi köpte konfetti och en muffin på starbucks och dom blev jätteglada! Efter vi hade firat lite tillsammans så hyrde alla förutom Daniel cyklar och cyklade runt i Melbourne vilket var riktigt roligt! Har inte cyklat sen sommaren 2012 så det kändes konstigt och gjorde ont i rumpan men kul var det. Under kvällen ville mamma och David gå ut på en liten anniversary middag så jag tog med mig Vera till Rachaels lägenhet för en liten sleepover som involverade pizza och Love Actualy!

Vera somnade runt 12 pga jetlag men jag höll mig vaken för att prata med Ryan. Helt sjukt hur mycket man kan sakna en människa.. 10 månader sen får jag krama honom igen!

Coolaste familjen i stan

Tacka fan för FaceTime! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: