malinrickle.blogg.se

Förkyld i Australien..

Kategori: Allmänt

Hur är det ens möjligt?! Förkyld är något man är när det är kallt och vinter... HÄR ÄR DET VARMT OCH SOMMAR! Ryan va jätteförkyld förra veckan och snäll som jag är så tog jag hand om honom, gjorde te, gav honom mat och vatten, kollade film med honom men glömde ju ger bort att jag skulle bli smittad. Fan.

Så ja, min dag idag! Kom fram till hostlet vid 2 kanske, satte mig i loungerummet för att använda wifi och vem kommer in i rummet då?! JOEY!! Joey är en asskön kille från danmark som jag träffade i Noosa och som åkte hit i tisdags men jag hade ingen aning om att han skulle va på detta hostlet. Vi satt och snackade en stund, gick ut på en promenad och sen skulle han tvätta så då gick jag och köpte lite mat. Käkade lunch på balkongen i mitt rum och sen gick jag ner till wifiet igen och FaceTimeade med en kompis från noosa. Började må jättedåligt efter ett tag... Huvudet bultade, näsan rann, halsen skar och hostade som en idiot så jag gick upp och kollade film runt 4.30 kanske. Nästa gång jag kollade på klockan var hon 7.30... Hoppsan! Ska gå upp till uteplatsen nu för där är det nån partygrej så ska försöka va social och skaffa lite kompisar. Vi får se hur länge jag orkar dock, just nu vill jag bara krypa ner i sängen och sova. VARFÖR BLIR JAG SJUK NU?!?!?! Har längtat som fan efter Byron och när jag väl är här är jag. WHYYYY?!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: