malinrickle.blogg.se

Malin "sämst på att blogga" Rickle

Kategori: Allmänt

Föööööörlåt att jag inte hunnit blogga ALLS sen i torsdags när vi firade jul men jag har haft en rätt hektiskt helg om man säger så.. Låt mig förklara!

I torsdags tog jag tåget tillbaka till Sydney från Albury. Tåget lämnade plattformen 11.50 och 20.00 rullade vi in i Sydney, rätt drygt men jag har ju varit med om värre! Drygt 2 timmar in kände jag att jag var tvungen att gå på toa men när jag väl kom till toaletten vände jag mig om och bestämde mig för att hålla in det. Den toaletten måste varit set mest ofräscha jag någonsin har sett! Den va så äcklig så ja, jag fick hålla mig i 6 timmar, trodde jag skulle dö när jag väl kom fram. I alla fall, åkte tillbaka till lilla Ramsgate Avenue för att spendera natten på soffan och för att hänga med brudarna! Jag, Kristin och Jessica bestämde oss snabbt för att dra ner till Beach Road för att ta nån öl och snacka om allt som hänt. När det väl stängde vid 1 rörde jag mig hemåt men dom gick ut och festade vidare. 

I fredags gick jag upp runt 6 för att åka till flygplatsen och gissa vart jag skulle.... NOOSA BABY!!! Åååååh mitt älskade Noosa och mina älskade vänner och min fina Ryan som jag saknat så mycket!! Dom hade ingen aning om att jag skulle komma, eller jo Monni visste för jag bodde hos henne men ingen annan! Ryan blev jätteöverraskad och jag gällde en liten glädjetår när han kramade om mig, så mysigt! Hängde i alla fall där hela helgen och bara umgicks med alla, badade i poolen, hängde i solen och gick till KB's för nån drink. 

Sitter nu i Brisbane och väntar på bussen till flygplatsen för att sedan åka tillbaka till Bondi där jag ska spendera mina sista dagar. Tänk att mitt år i Australien börjar lida mot sitt slut... Åker hem om drygt 1 vecka för Guds skull! Ska njuta av min sista tid i detta fantastiska land så Sverige, ses i Januari!! 

INTERNATIONAL FAMILY

Kommentarer


Kommentera inlägget här: