malinrickle.blogg.se

Den bortglömda fredagen

Kategori: Allmänt

Då ska vi se här.... Vad gjorde vi i fredags? Just det ja, vi åkte till marknaden! Så var det, jag och Daniel sov till drygt 11 så det var skönt med ännu en sovmorgon. Vi gjorde oss i ordning och sen gick vi ner till ett café och käkade en god frukost bara brossan och jag, riktigt mysigt! Jag åt en jättegod macka med avokado, lök, rökt lax och lite annat smått och gott. Efter det tog vi spårvagnen och mötte upp resten av gänget på Queen Victoria Markets. Det är den marknaden där jag och David var där man kan köpa allt från kjolar till kött. Vi gick runt där ett tag, alla handlade lite småsaker till sig själv (jag köpte världens coolaste iPhone skal!!) och sen köpte vi med oss god mat och käkade lunch i en park. Vi köpte bröd, hummus, par och salami och bara mös i parken tillsammans. Efter lunchen hoppade vi in i bilen och åkte till St. Kilda för att bara gå runt och titta lite. Vi fikade på ett mysigt litet café där jag år världens godaste choklad cheesecake, det vattnas i munnen bara jag tänker på den! Jag och Daniel tog spårvagnen hem efter fikan, köpte middag med Rachael och sen gick alla in i sina rum och gjorde sitt. Jag kollade Criminal Minds och somnade runt 13. Mysig dag med en mysig familj i en mysig stad helt enkelt! 

FRULLE

Världens finaste skal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: