malinrickle.blogg.se

En egen säng i ett eget rum

Kategori: Allmänt

Efter 5 veckor på hostel, 1 natt på en buss och 2 nätter på en tunn madrass på golvet i ett vardagsrum ligger jag nu i en dubbelsäng i ett eget rum. FÖRSTÅR NI HUR SKÖNT DET ÄR?!?!?! Inte bara faktumet att ha en säng som inte är del av en våningsäng utan denna står själv och den är stor och mjuk! Hade kunnat stanna här för alltid. 

Idag har varit en varm och svettig dag. Vi gick runt på stan, käkade lunch, shoppade lite (inte jag of course) och sen gick vi tillbaka till lägenheten. Vid 5 gick mamma och mötte upp David för att köra en AW med några av Davids kollegor så vi stannade kvar, duschade och sen mötte vi upp dom för att äta middag. Vi gick till China Town och mötte upp Rachael och åt en jäkligt god middag! Rullade tillbaka till lägenheten med resten av gänget, hämtade mina och Daniels grejer och sen körde David mig Daniel och Rachael till hennes lägenhet. Davids är jäkligt liten så jag och Daniel ska bo här med Rachael till på måndag då vi åker till Albury för att fira jul! Ligger nu i en säng som kommer från himmeln *kommer från Ikea men det är ju samma sak!* och kollar Criminal Minds. Kommer nog somna rätt snart eftersom jag endast sov 2-3 timmar igårnatt och idag får jag äntligen sova ut!!!!! Har ju delat rum med 7 andra/bussat/sovit i ett vardagsrum så jag har inte kunnat sova länge utan att bli väckt 10000 gånger på morgonen. Ska bli så skööööööönt! God natt på er, vi ses när jag vaknar om några dagar! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: