malinrickle.blogg.se

Hunger Games

Kategori: Allmänt

Spenderade ännu en härlig förmiddag på stranden med Marcus, inte helt fel! Vi gick ner vid 11.30 och gick hem redan vid 13.30. Man kunde känna hur solen brände även efter 3 lager solkräm så då packade vi ihop och gick tillbaka till hostlet. Väl tillbaka gjorde jag inte så mycket... Jag duschade av mig all sand, käkade, gick runt lite på hostlet, kollade film och softade. 

Tog det bara lugnt ikväll, jag och en tjej från mitt rum (Sarah) gick på bio och såg den nya Hunger Games filmen och fyfan vad bra den va!! Ååååååh den var exakt lika bra som jag trodde den skulle vara så nu vill jag bara se den tredje men jag måste vänta ett år.... PALLA DET! Ska lägga mig och sova nu, måste upp och packa/checka ut innan 10 imorgon bitti. Bussen till Sydney går 17.35 så vi får se bad jag gör fram till dess! 

Skaffade en ny kompis idag, whoopsie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: