malinrickle.blogg.se

En dag till julafton!

Kategori: Allmänt

Är det verkligen julafton imorgon?! REALLY?! Det är ju sommar... Något är fel, julkänslan står på minus. Men det finns julgran, mat, familj och paket så det kommer kanske imorgon. Eller vänta, vi ska ju fira på onsdag! Måste jag vänta 2 dagar?! Fan...

Idag spenderade vi dagen i bilen och körde från Melbourne till Albury för att hälsa på Telfers. Deras hus har varit som ett andra hem detta året! Har inte varit här så jättejättemycket men det känns ändå tryggt att vara här, känns som hemma för dom är som min andra familj! LOVE YOU TELFERS! Kom hit runt 15.00 och sen dess har vi typ bara chillat. Vi åkte och handlade mat och öl (jag stod INTE för ölen denna gången) och sen när vi kom tillbaka gjorde alla sitt egna typ. Runt 8 kanske käkade vi middag och FYFASIKEN vad gott det var! Vi käkade grillat med en underbar sallad och en underbar potatisgratäng, dreglar bara jag tänker på det! Efter det återgick vi till chillandet typ, mycket chill dag helt enkelt. Ska lägga mig i sängen och kolla film nu för att försöka somna någorlunda tidigt ikväll och orka med morgondagen!

ROADTRIP

Utsikten under middagen, inte helt fel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: