malinrickle.blogg.se

I won't give up

Kategori: Allmänt

 
Sitter i sängen, lyssnar på musik i dom nya hörlurarna och bara softilerar. Kollar runt på lite olika farmer, har fått napp på en så vi håller tummarna och ser om jag får den platsen.
 
Förlåt för en dålig uppdatering, igen..... Igår låg jag i sängen hela dagen och rörde mig inte en enda gång! Mådde så dåligt! Det var en spontanutgång med Elin lördagkväll som knäckte mig men ojojOJ vad roligt vi hade, spontanutgångar blir alltid dom bästa. Så ja, igår rörde jag mig inte en enda centimeter och sedan på kvällen åkte jag till Golden Sheaf med ett gäng för att ta några hej då öl men jag höll mig till vatten. Kom hem redan vid nio och la mig i soffan, kollade film och åt min fina brieost som jag köpte på vägen hem.
 
Idag har solen äntligen tittat fram! Kommer inte ihåg sist jag såg solen, har helt glömt hur fin och varm den är. Me love the sun! Promenerade upp till junction med Sofia, köpte lite nödvändigheter och efter det kom jag hem och ja, nu sitter jag här helt enkelt! Ikväll blir det en lugn kväll med film och popcorn. 3 DAGAR KVAR!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: