malinrickle.blogg.se

4 månader

Kategori: Allmänt

Helt otroligt, idag är det 4 månader sen jag åkte hem i från. Kan ni fatta det?! 4 MÅNADER!! Det känns som jag åkte för 1 vecka sen. Minns så väl hur jag stod på flygplatsen och grät när jag kramade om alla och sa hej då för sista gången, får tårar i ögonen och en klump i magen bara jag tänker på det så nu ska vi sluta tänka på det. SÅ!
 
Sitter mätt och belåten i soffan efter att ha ätit en väldigt god middag som jag själv lagade! Åt ris, fisk med citronpeppar och pesto och en sallad med spenat, tomater, gurka och paprika. Hehe, nu kommer mamma bli väldigt väldigt nöjd! Ska gå ner till affären och köpa popcorn och sedan lägga mig i sängen och kolla Spice Girls The Movie! IF YOU WANNA BE MY LOVER, YOU GOTTA GET WITH MY FRIENDS!!!!!! LOVE SPICE GIRLS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: