malinrickle.blogg.se

bajs på denna dagen

Kategori: Allmänt

Så känner jag just nu.. .Vill bara krypa ner i sängen och inte gå upp förrän imorgon. Jobbet idag var för jävligt helt enkelt! Började 8, ganska lugnt så jag tänkte att det skulle bli en rätt så chill dag men ack så fel jag hade.. Vi hade en ny kille i köket som inte visste något alls! Han hade jobbat 2 gånger innan men var tvungen att fråga om exakt allt. Det hade blivit något fel i schemat så jag va själv där framme och managern fick ta över i köket eftersom snubben inte kunde göra något. Det var kaos, otroligt mycket folk, alla ville ha mat snabbt och lilla jag fick springa fram och tillbaka, ta emot alla klagomål från alla bittra människor och göra ALLT själv. Blev någorlunda lugn när jag fick reda på att det skulle komma en kille klockan 12 som skulle jobba i köket så managern kunde hjälpa mig där framme men ack så fel jag hade igen.. Den här snubben kunde inte se skillnaden på en hamburgare och hans fot så managern fick stå där bak och jag va själv där fram. Som sagt, kaos. Nu är jag hemma och helt slut. Fick ta å jäkla mycket skit från alla kunder eftersom inget gick tillräckligt snabbt och sprang runt som en idiot och ja... Not fun.
 
Jäklar vilket tråkigt inlägg, förlåt för det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: