malinrickle.blogg.se

dåligt why-fi

Kategori: Allmänt

Skrev ett jättefint inlägg till er igår men eftersom att internetet i lägenheten är lite sisådär så kunde jag inte lägga upp det... Och nu när jag kollade så hade det försvunnit.. Stööööret! Annars då? Klockan är 12.00 lokal tid vilket innebär frukost och Ellen, standard måndagmorgon! Ledig idag så jag ska åka och handla, börjar få slut på mat, och även gå med i ett gym! Räknade lite angående ekonomi och så och ja, är jag väl med i ett gym så kommer jag ju träna och det kostar 30 dollar i eckan vilket inte är så mycket eftersom jag tjänar relativt bra! Ringde dom igår, dom sa att man kunde hoppa av när man vill och eftersom det är JAG som betalar det kommer jag va ännu mer taggad på att träna!
 
Wow Malin... Du skrev nyss ett halvt inlägg om träning, jäklar vad du är tråkig! I alla fall, ska äta min frukost och kolla på Ellen. Mer spännande än så är inte min förmiddag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: