malinrickle.blogg.se

Deppig tjej

Kategori: Allmänt

Fick nyss reda på att mina två väldigt nära vänner ska flytta från Bondi idag... BUHUHUUUUU! Dom ska flytta ut till buschen då killen som äger lägenheten dom bor i slängde ut dom pga en okänd anledning. Så ja, dom håller på och packar och ska flytta iväg idag. Men dom kommer tillbaka om 3 veckr och bor hos mig, TJOHO!! Ändå deppigt att dom åker tycker jag..
 
Annars då? Hur mår ni? Jag är trött och kall men annars är det fina fisken med mig! Sitter i soffan med långa jeans, tjocktröja, filt och huttrar vilket inte är ett gott tecken. Jobbade som sagt idag, det gick väl bra förutom att det inte fanns något att göra så jag bara stod som vanligt. Idag ska jag inte göra så mycket, ta en fika med Sofia och Julia innan dom flyttar iväg tror jag. Åh just det ja, fick 540 dollar i lön vilket innebär att jag hade 100 dollar att leva på i 2 veckor... Har nu 10 dollar kvar i 1,5 vecka.. Någon som har råd på hur man kan tjäna pengar snabbt??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: