malinrickle.blogg.se

effektiv morgon!

Kategori: Allmänt

Goooooodmorgon alla mina 7 läsare! Hur är det med er? Har ni sovit gott? Det kommer ju vara måndagmorgon när ni läser detta och alla kommer vara lika deppiga över att det är måndag, en lååång jobbvecka framför sig innan helgen är tillbaka men va inte ledsna över det! Min morgon har börjar väldigtväldigt bra. Sitter i soffan och har precis ätit frukost men jag har varit vaken sen 9.30, chockerande ellerhur? Men ja, det stämmer! Jag startade min morgon med en PW längs Coastal Walk och sedan ett litet pass på utomhusgymmet, duschade, städade mitt rum, inne på min andra tvätt och gjort frukost och ja.. Nu sitter jag här!
 
Läste på Johannas blogg att hon och Celia hade haft en mysig eftermiddag tillsammans. Jag är här i Australien och Johanna lever loppan med syrran i London, riktigt lyxigt tycker jag! Är väldigt avundsjuk på dom som får träffa varandra så får jag sitta här borta i min ensamhet.. Men det är bara 51 dagar kvar sen träffar jag Johanna, Daniel, Pappa, Maria och lilla Sofia i Thailand. Guuuuuuud vad skönt det ska bli! Family, I miss you <3
 
Tummarna upp för denna morgon!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Pal, det är väl ändå tisdag när vi läser detta? Och vi saknar dig alla så men snart ses vi! <3

    2013-05-14 | 10:54:05
    Bloggadress: http://johannarickle.blogspot.com

Kommentera inlägget här: