malinrickle.blogg.se

ge mig värme!

Kategori: Allmänt

Idag är det molnigt, blåsigt och kallt i Bondi.. Inget kul alls! Eller ja, jag ska ju jobba hela dagen men detta innebär att det inte kommer vara något folk alls så jag kommer få stå och stirra in i väggen i 5 timmar. Men det kommer säkert gå bra ändå, chefen kommer ge mig sånna onödiga uppgifter som hon alltid gör som t.ex. att jag ska moppa alla golven som jag moppade 5 minuter tidigare..
 
Annars då? Var hemma hos Sofia igår och hade filmkväll. Vi hyrde film, köpte popcorn och knallade hem till henne och bara softade. Kom hem vid 11 och la mig i sängen och kollade på en till film (lööve movies). Nu ligger jag i sängen, vaknade för kanske 45 minuter sen och ska alldeles trax gå upp och äta frulle. Hoppas ni får en god natts sömn alla där hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: