malinrickle.blogg.se

got nothing but love for this place

Kategori: Allmänt

Systern min kommenterade mitt förra inlägg att det var ju tisdag igår... Gick runt hela dagen och trodde det var måndag, trodde det var tisdag idag men det är ju ONSDAG! Skulle egentligen varit ledig idag men chefen ringde och frågade om jag kunde jobba idag och vara ledig imorgon. Mig gör det inget för jag ska ut ikväll!
 
Annara då? Läget med er? Min morgon började med en PW runt Coastal Walk och sedan avslutades det med ett dopp i havet. Det såg så otroooooligt skönt ut när jag gick så jag var bara tvungen att hoppa i! Det va inte så jättevarmt... 22 grader men det var svalkande efter en PW på 6 kilometer! Nu sitter jag i soffan, dricker te och äter frukost i kylan. Så. Jäkla. Kallt. Här. Inne.
Håller hårt i min varma kopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: