malinrickle.blogg.se

Hehehe eeh... jag har glömt min blogg

Kategori: Allmänt

Glömt bort bloggen de senaste dagarna, he he he.. Icke bra ju. Okej nu ska vi se.... När var det jag bloggade sist? JO! Det var ju när mamma skadade sig, alltså iiiiiiiiii onsdags? Ja! Utgång i onsdags, jobb igår och ledig idag. Inte mycket annat som har hänt faktiskt, har varit lite trist och tyst. 
 
MEN idag är jag ledig, fick lön igår så jag ska in och shoppa lite! Ska ut på en jättestor nattklubb inne i city ikväll och där är det "dresscode" så jag måste köpa en snygg klänning eller något, har ju unget sånt med mig. Eller jo, jag har ju det (packade med mig alldeles för mycket "men ändå för lite" kläder när jag skulle hit) men dom är tråkiga.. Är ju så trött på mina kläder så måste köpa lite nytt! Ska ju ta med ALLA mina kläder till Thailand så får pappa ta med det hem så pappa, ta med en extra väska för jag har ALOT of stuff.
 
Nu äter jag frukost, kollar på Ellen och ska slänga in en tvätt innan jag ska åka iväg och shoppa, TJOHO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: