malinrickle.blogg.se

high school musical!

Kategori: Allmänt

Åååh, stod på jobbet idag och fick tanken "jag vill se High School Musical!" Så när jag kom hem kan ni gissa vad jag gjorde då vavavavava?! Jominnsan, jag laddade ner ALLA 3 filmer! Nu vet jag vad jag ka göra ikväll, mehehe. Utgång igår, kalaskul precis som alltid! Startade kvällen med Sofia och Jullegull i lägenheten och sen körde vi barhopping Bondistyle. Började på Beach Road, där efter White Revolver för att sedan avsluta på Bondi Hotel. BOOM, and that's how it's done. Jobbade 13-18 idag, riiiktigt segt då det inte var en endaste människa där! Eller okej, det är kanske att överdriva men det var inte mycket folk helt enkelt.. Ska laga lite middag nu, spaghetti med köttfärsås (vilket jag äter cirka 1 gång i veckan när jag inte äter pasta med pesto eller ris med fisk) vilket ska bli mumma!! Börjar jobba 8 imorgonbitti så det blir en lugn kväll för mig ikväll, men sånna är softa att ha ibland!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: