malinrickle.blogg.se

Internet lockdown

Kategori: Allmänt

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT för en uteblivna upptaderingen igår.. Känner mig jättedålig som knappt har bloggat de senaste dagarna men igår fick jag faktiskt inte. I lördags satt vi hemma hos Sofia och Julia och kollade film och få bestämdes det att vi skulle se EUROVISION SONGCONTEST (!!!!!!!) hemma hos Johanna igår. Det visades nämligen på tv här i Aus men det visades igår klockan 19.30 vår tid, alltså eeeh.... 11.30 söndag förmiddag hos er. Då kom vi på den briljanta idéen att ingen skulle få kolla internet för att ta reda på vem som vann. Detta innebar ingen facebook, inga bloggar, inga tidningar, ingen instagram.. Ingen kontakt ALLS med omvärlden helt enkelt. Och Därför fick jag inte blogga igår, men som sagt så hade jag en bra anledning.
 
Sitter och huttrar i soffan, ösregnar ute och jag ska alldeles strax gå till jobb.. Mindre kul att gå i regnet. Kommer nog få gå hem otroligt tidigt idag, kommer inte vara något att göra.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: