malinrickle.blogg.se

förkylning och kyla

Kategori: Allmänt

Tycker det är lite smått orättvist att ni börjar få det varmare och jag börjar få det kallare. Sitter i soffan med en filt bakom mig (sofan va jättekall.....) och 2 (!!!) filtar på mig och fryser ändå! Som jag skrivit innan så är husen inte så välisolerade här så det blir väldigt kallt väldigt lätt vilket är väldigt tråkigt för jag HATAR KYLA! Det var ju därför jag flyttade hit... Men jaja, ska till Thailand om mindre än 2 månader och när jag kommer tillbaka är det varmare breddgrader som gäller!
 
Goooodermorgon/Godnatt förresten! Hu var er torsdag? Tycker förtfarande det är lite roligt att ni går och lägger er nu för att vakna upp till en alldeles underbar fredag och jag, jag har redan vaknat och här är det redan fredag! Lustigt hur det kan bli så... Idag är det jobb som står på schemat, 8-14 och sen ska jag hem och kurera mig. Känner att jag börjar åka på en megaförkylning. Sitter i soffan och nyser, snyter mig och hostar vilket inte är kul då jag har planerat världens megautgång imorgon eftersom det är brudarnas sista helg tillsammans... Mindre kul.
Charmig och snorig, just the way you like it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: