malinrickle.blogg.se

kli i näsan

Kategori: Allmänt

Min näsa kliar. Mina ögon rinner. Nyser hela tiden. Jo gott folk, allergierna är tillbaka! Då kanske ni som inte vet vad jag är allergisk mot undrar vad jag är allergisk mot. JO, jag är allergisk mot väldigt mycket... Dun, damm, kvalster, pollen, pälsdjur.. Sånt som finns överallt helt enkelt, inte kul.
 
Hej förresten! Förlåt för den uteblivna uppdateringen igår. Var ju som sagt ute i onsdags, sov hos Sofia och Julia och sen hängde jag där hela dagen. Vi gick upp, köpte chips, la oss i soffan och kollade film/sov, gick och köpte pizza/mer chips och godis, la oss i soffan och kolalde film/sov. Kul dag ellerhur? Idag gick jag dock upp och PW:ade med Sofia, riktigt skönt! Sitter i soffan och kollar Ellen och äter lite brunch. Eller ja, det är ju frukost men klockan är 12.30 så man kan ju inte kalla det för frukost... Ja, ni fattar! Idag är det jobb 14-19 som står på schemat och sen bilr det hemmafest hos Jullan. Får dock se hur länge jag stannar där, känner mig sjukt seg pga allerigerna vilket inte är kul.... Oj, nu hände något spännande på Ellen, alla började skrika och klappa. Måste kolla vidare, ciaociao!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: