malinrickle.blogg.se

Last woman standing

Kategori: Allmänt

And then there was... ME! Jag är den enda orginalmedlemen kvar i vår lilla lägenhet nu. Elionor åkte väldigtväldigt tidigt imorse för att dra till Port Headland och farma i 3 månader, väldigt sorgligt. Känns så otroligt konstigt att hon inte är här längre... Vi har ändå delat rum sen mitten av Februari, det blir lixom 3,5 månad och nu är hon inte här och jag vet inte om jag någonsin kommer träffa henne igen! Åh shit mannen vilken klump i magen som byggdes upp nu...
 
För övrigt ligger jag som vanligt i sängen och skriver till er. Ska strax upp och klä på mig för att bege mig till jobbet, jobbar 9-16 idag. Har nog aldrig fått ett såhär långt pass på dagen, brukar alltid bli på kvällen som man jobbar så länge men skönt är det! Är så otrooooooligt trött dock, var ute igår men kom hem redan 1, för jag visste om att jag skulle jobba, och klart som fan så ställer grannarna i byggnaden bakom till med efterfest... TILL 4 INATT!!!!!! Vårt fönster är sönder så det går inte att stänga så det gjorde ont i hela kroppen när klockan ringde 8 imorse. Men det är väl bra att hitta energi från någonstans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: