malinrickle.blogg.se

lördagshäng

Kategori: Allmänt

Goooodermorgon världen! Idag är det lördag och jag ligger fortfarande i sängen, älskar sådana dagar! Vaknade vid 10.30 och hörde fågelkvitter utanför fönstret samtidigt som solen lyste upp rummet, detta kommer bli en bra dag! Vi har ju haft regn nonstop sen i tisdags eller onsdags (??????) så att se solen igen känns hur gött som helst!
 
Igår gjorde jag inte så mycket, laddade ner filmer, köpte popcorn och låg i sängen helt enkelt. Men sådana kvällar är mysiga att ha ibland också! Idag vet jag inte vad jag ska göra... Elionor är iväg på sin sista jobbdag, hon lämnar mig tyvärr på torsdag efter att ha varit roomies i... Vad blir det...? 3,5 månad!!!! Hon ska åka iväg och farma och sedan köra kusten den lilla lyxräkan! Jag ska i alla fall kolla klart en film jag började se på igår sen ska jag gå ut på en promenix och sen får vi se vad som händer!
 
JUST DET JA! Fick en sån uppenbarelse tidigare i veckan som gjorde mig lite panikslagen... Några dagar efter jag kom hit så fick jag ju reda på att jag skulle till Thailand och träffa familjen i Juli, det kommer ni väl ihåg att jag sa?! Anyhow, Thailand har alltid representerat mitten av min resa! När jag åker till Thailand har jag varit borta i 6 månader och när jag kommer tillbaka har jag bara 5 månader kvar här. JAG ÅKER TILL THAILAND OM 5 VECKOR!!!! Detta innebär alltså att snart har hälften av min resa gått, hur sjukt är inte detta gott folk?! Det känns inte alls som att jag varit borta så länge.. Snart 6 månader, herrejäklar vad länge. Aja, ville bara dela med mig av detta då jag fick lite panik för tiden har gått så fort men som sagt, tiden går fort när man har roligt och det ska ni veta att jag har!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: