malinrickle.blogg.se

Mamma malin is on the move

Kategori: Allmänt

Handlade för 105 dollar.. Alltså drygt 650 kronor. JAG KÖPTE MAT FÖR 650 KRONOR!!! Herrejesus, nu förstår jag hur mamma och pappa kände varje gång dom handlade. Men vi får se det från den ljusa sidan, nu kommer jag inte behöva handla på drygt 3 veckor så det är ju skönt! Är otroligt stolt över mig själv btw, gick igenom chips och godisgången utan att köpa något! Ger mig själv en klapp på axeln för den där. 
 
Sitter nu i soffan och softar, laddar lite mer White Collar och äter på en apelsin. Asså jag börjar bli så deppig... JAG ÄR PÅ SISTA SÄSONGEN AV WHITE COLLAR!!!! Detta är det värsta med att vara beroende av serier, man blir ju beroende och man mår lika dåligt varje gång det tar slut. Måste hitta en ny serie men vilken? Har ju sett nästan ALLA som finns!
 
Ikväll blir det myskväll för min del! Josefin kommer hit så ska vi mysa, hon bidrar med vin och jag bidrar med snacks. Kommer bli hur bra som helst! Måste även städa köket.. Och badrummet.. Och vardagsrummet.. Och mitt rum. Jag är ju den enda i detta hushåll som städar! I am the big mama in this house!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: