malinrickle.blogg.se

Mamma mia, here i go again

Kategori: Allmänt

Sitter och skypar med halva familjen som precis varit och sett Bruce i Stockholm, riktiga Brupies! Tårarna kom direkt när jag såg alla tillsammans.. Jag vill också vara där med dom, krama alla och pussa på alla och bara vara. Men det är EXAKT 2 månader tills jag flyger till Thailand och träffar dom och det ska bli så sköööööönt! Saknar familjen veryvery mucho.
 
Idag har inte varit sådär jättespeciell.. Vaknade vid 11 och va "sjuk" så knallade ner till McDonalds med Frida och Julia, tryckte i mig ett dubbelcheeseburgar meal och gick sedan till affären och köpte godis. Gick till Elin, softade lite hos henne och nu sitter jag här. Har sett Mamma Mia (igen, SÅ JÄKLA BRA!!!) och tänkte ta en dusch men varmvattnet var slut?? Kan det ens ta slut i en lägenhetsbyggnad? Not cool. Ska prata vidare med min älskade familj nu, tjingtjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: