malinrickle.blogg.se

Mamma, what have you done?

Kategori: Allmänt

Okej, vaknade för 1 timme sen och ligger i sängen och sträcker på mig *bästa som finns på morgonen*. Magen börjar kurra så jag går till köket, ser en gigantisk pöl med vatten men mer om det senare, och gör lite frukost. Sätter mig i soffan och går in på Facebook och vad är det första som kommer upp? Jo en bild på mamma, på akuten med texten "hand operation imorgon". SAY WHAT?!?! Mitt hjärta stannade och har precis börjat slå igen, vad är det du har gjort mamma?! Du kan för jäkeln inte lägga upp en sån bild när jag är hela vägen här borta! Nu blev jag jätterädd, har en gigantisk klump i magen och är jätteorolig. Hur ska jag kunna fokusera på jobbet idag när jag vet att mamma ligger på sjukhuset men inte vet varför?!?!?! För jäkeln mamma, answer me!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: