malinrickle.blogg.se

rubrik?

Kategori: Allmänt

Det är väl tisdag idag? Eller är det måndag..... Eller kanske onsdag? Gud är så otroligt förvirrad när det gäller dagarna men kollade nyss upp det, det är tisdag!  Hur mår ni idag? Jag ligger fortfarande i sängen, vaknade för kanske 30 minuter sen och har gjort den obligatoriska facebook/instagram kollen man alltid måste göra på morgonen. Idag är jag LEDIG, vilket är otroligt skönt. Jobbade ju igår men fick sluta 1,5 timme tidigare så det va lite trist.. Är ledig idag och imorgon men sen är det jobb nonstop i 5 dagar!
 
Har sett överallt på Facebook att alla treor snart tar studenten och det får mig att tänka tillbaka, var det verkligen 1 år sen jag tog studenten? 365 dagar sen jag sprang ut på trappan och var världens lyckligaste människa? Åååååh jag hade gjort vad som helst för att kunna göra det igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: