malinrickle.blogg.se

sista kvällen

Kategori: Allmänt

Idag är sista dagen/kvällen som roomien är här med mig. Allt stockholmsfolk som har umgåtts med de senaste månaderna åker sina olika håll imorgon.. Vissa ska till Melbourne, vissa ska tillbaka till Sverige och vissa ska farma i Perth och jag, ja jag ska stanna kvar i Bondi. Men jag är inte ledsen över det, jag har ju mina underbara tjejer som fortfarande är kvar hos mig, så det känns bra! Jag tycker det är rätt trist att jag ska åka här i från om 1 månad nu när jag har träffat dessa underbara töserna... De första månaderna jag va här hade jag ju stockholmsfolket men dom "klickade" jag aldrig med, kändes alltid som att det var dom och jag, inte vi... Fattar ni? For example... Dom skulle ha avskedsmiddag ikväll, dom pratade om det på förfesten här igår. Tjejerna bjöd in killarna och sa att det inte skulle vara några proble men bjöd dom in mig? Nej. Gud nu låter jag jättemobbad men ni förstår, såhär har det varit länge så därför gör det mig inte så mycket att dom åker, jag har ju MINA tjejer <3 
 
Anyhow, idag är det onsdag och det är sooooooligt! Jag ska strax ta mig upp ur sängen för att kolla Ellen och sedan gå ut på min obligatoriska promenix. Tycker det är så skönt att gå alltså, bara gå runt med musik i lurarna och bara rensa tankarna. Finns nog inget bättre än det! Ikväll är det utgång som står på schemat, ofcourse since it's Wednesday! Vi ska börja redan klockan 6 med tacomiddag hos tjejerna och sedan köra tills vi inte orkar nån mer! Wiiiiiiiho, snart är det Juni, snart är det studenter, snart är det Nya-Zeeland och snart är det THAILAND!!!!!! 36 ynka dagar kvar kära familj, har nog ALDRIG längtat efter något så mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: