malinrickle.blogg.se

Skyyype

Kategori: Allmänt

Åh skype, din underbara jävel! Vad hade vi gjort utan skype?! Helt seriöst, du som kom på Skype, I Fucking Love You! Sitter i krivande stund och åratar med min underbara och saknade Vickie som pillar med sin nya Ipad. Jag sitter i sängen halvdöd efter jobb. Fick gå hem 1,5 timme tidigare för det inte var något att göra så det va soft jue! Ska nu återgå till att skypa men ville bara titta in och säga hej!
 
JUST DET JA!!! Vi hade en inspektör på Jack's i onsdags som bedömde hur vi jobbade och sånt. Hon gav oss bedömningar som hon gav till min chef och min va ASBRA! Chefen kallade till och med in mig till sitt lilla kontor och gav mig beröm, jag hade fått 100/100 på skalan, HUR BRA ÄR JAG INTE DÅ?!?! Chefen sa att han var oerhört stolt över mig och att jag va en stjärna, AWESOME!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: