malinrickle.blogg.se

thank god it's friday

Kategori: Allmänt

FREEEEEEEEDAG!!! För mig innebär det film och popcorn, man klagar ju inte! Kom precis hem från jobb och håller på att laga lite lunch.....................................
 
Ooooooooch 40 minuter senare är jag tillbaka, hehehe. Lagade en väldigt god lunch, mumsmumsmums! Det blev pasta med smörstekta champinjoner och sås med grädde, peppar och lite chillisås, smakade väldigt gott! Sitter och kollar på ett tv:program som heter The Block som antagligen är jättestort här i Australien. Inte så jättemärkvärdigt, det är 4 par om ska göra om 4 lägenheter så tävlar dom om massa pengar.. Lixom, vad är det för roligt med det? Ska i alla fall byta om och knalla ner till affären snart, idag är det så kallat sitta-inne-och-kolla-film-väder, så ska köpa popcorn, te och krypa ner i sängen med massa filmer. Kommer nog ligga är fram tills jag somnar ikväll, mehehehe men sånna dagar är sköna att ha också! Måste ta tag i mig själv nu, finns en hög med disk som skriker mitt namn i desperation, tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: