malinrickle.blogg.se

Then we are gunna gooooooo shopping!

Kategori: Allmänt

Oh yes, I have been shopping! Det förtjänar jag som jobbar så mycket och så hårt som jag gör. Har ju knappt ett liv förutom jobbet.. Eller jo, denna veckan har jag faktiskt varit ledig mycket vilket är skönt men ändå inte.. Måste ju spara pengar till min resa längs östkusten men äsch, det löser sig! Köpte en ny klänning till ikväll, en klänning som jag även kan använda när jag kommer hem till Sverige, jag tänker steget längre vet ni! Köpte även en ny bandlös bh, väl behövligt!!
 
Sitter i soffan och äter apelsin, dricker te och kollar Mamma Mia! Åh, den filmen alltså! Den är ju så jäkla bra!!!!! Man blir så stolt över att vara svensk när man hör alla ABBAs låtar och sjunger med till varenda en, man blir glad i hela kroppen! Men allt förstördes nu när roomien Mark kom in och satte på tv:n på allra högsta volym när jag sitter i soffan... Tack Mark... TACK!
 
 
 
Mysbyxor och myströja, mysigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: