malinrickle.blogg.se

tidig morgon

Kategori: Allmänt

Sitter på min vanliga plats i soffan och äter min frulle när jag kollar runt och instagram och ser hur min lillebror har frågat sin flickvän till balen genom att komma inridandes på en vit häst i sin kosty, sjungandes på en egenskriven låt. Hur fin bror har man inte då?! Visste inte att du va en sån romantiker Danneboy! Undrar dock var han fick tag på hästen.. Visste inte ens att han kunde rida hästar men hey, struntsamma!
 
Sitter som sagt i soffan och äter frukost. Är lite halv död då jag vaknade/somnade om otroligt många gånger inatt och då ska såklart Mark sätta sig bredvid mig i soffan och snacka om ALLT.. Ja, det är ju kul att han är social och vill lära känna mig men snälla.. Ser du att jag halvsover i soffan och bara säger "mmm" när du pratar förstår du väl att jag inte är på humör?! Han har lite svårt för att läsa situationen och förstå när man ska och inte ska vara tyst. Men, 2 månader till sen flyttar jag ut och flyger till Thailand, TJOHO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: