malinrickle.blogg.se

Tillbaka!

Kategori: Allmänt

Hej och förlåt för min frånvaro, har varit mycket på G de senaste dagarna! I torsdags jobbade jag 9-16, sen gick jag och Adam ut och drack några öl och kom sedan tillbaka för att kolla film och äta popcorn, helt OK torsdagskväll kan man ju säga! Igår var det också jobb som gällde, började med frukost ute (PANNKAKOR MED GLASS!!!!!) och jobbade sedan 13.30-19. Min fredagskväll bestod av popcorn och film, än en gång! Det sitter aldrig fel med popcorn och film, vare sig det är en tisdag eller en fredag! Anyhow, för att klargöra saken (om jag inte sagt det innan) så är Adam en kille hem i från Näset som bor hos mig 2 nätter innan han åker tillbaka till Svealand, vilket han gör idag. Måste alldeles strax väcka honom för att säga hej då, ska ju jobba nu igen......., och påminna honom att lämna nyckeln bakom sig! Just det ja, det påminde mig om en sak... Vi har tappat bort en av nycklarna, vi hade 4 och nu har vi bara 3....... Jobbigt läge då Julia och Sofia snart flyttar in. Äsch, det löser jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: