malinrickle.blogg.se

trodde jag va ledig men det va jag inte

Kategori: Allmänt

Hade ju en underbar lördag planerad igår! Gick ut på en PW i solskenet, kom hem och gjorde lunch, tvättade, duschade och tänkte gå ner till stranden med min bok och lägga mig i solen för att sedan gå hem och göra mig iordning för fest hemma hos brudarna. Alla dessa underbara planer förstördes när jobbet ringde och frågade om jag kunde jobb igårkväll... Jag orkade/ville verkligen inte men jag har sagt att jag vill ha fler pass så då kändes det bra dumt att säga nej. Så där stod jag igår.. 18-02 och jobbade, otroligt mycket folk och en deppig Malin gjorde bara hela kvällen väldigt väldigt slö! Skulle egenligen jobbat idag men det var en kille som har exams hela nästa vecka som ville byta bort sitt måndagspass så han kunde plugga, snäll som jag är ställer jag upp!
 
Hur mår ni idag då? Här är det en solig söndag, 39 dagar kvar till Thailand (LÄNGTAR IHJÄL MIG EFTER ATT FÅ KRAMA OCH PUSSA PÅ FAMILJEN!!!!!!!) och jag ligger någorlunda nyvaken i sängen. Ska kolla klart min film från igårkväll och sedan blir det PW i solen, man klagar ju inte! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: