malinrickle.blogg.se

två flugor i en smäll!

Kategori: Allmänt

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det både PAPPAS FÖDELSEDAG OCH MORSDAG!!!!! Så idag blir det två flugor i en smäll när det gäller att skriva grattisinlägg, men dom kommer lite senare hade jag tänkt.. Måste lista ut något bra att skriva!
 
Igår va det utgång på en nattklubb som heter The Ivy inne i stan och jag har nog aldrig sett något häftigare! Den hade 5 våningar, 4 dansgolv, poolbar, dansare som hängde i taket i sånna rep, dansare på scener, konfetti och ae, det va sjukt häftigt! Va dock väldigt trött och mådde inte så bra så jag tog bussen hem redan vid 2 och va väl hemma runt 2.30 kanske. Smnade som en stock och nu ligger jag här, ledig igen! Hade tänk gå ut och gå en sväng, måste träääna! Men först ska jag äta frukost och kolla SISTA AVSNITTET AV WHITE COLLAR!!!!!!! Förstår ni hur deprimerande det är?! Sista avsnittet..... Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: